⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ)

Ο Πασχάλης Τερζής γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης. Ο πρώτος του δίσκος κυκλοφόρησε το 1980, με τίτλο «Λέω». Σήμερα ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Έπειτα από μερικά χρόνια αποφάσισε να μετακομίσει στην Αθήνα. Ξεκίνησε να τραγουδά σε δημοφιλή κέντρα μουσικής ως συνοδευτικός τραγουδιστής με διάσημους Έλληνες τραγουδιστές της δεκαετίας του '60. Από τη δεκαετία του '80 και μετά άρχισε να ηχογραφεί δικούς του δίσκους. Αρκετοί δίσκοι του παραμένουν δημοφιλείς μέχρι σήμερα.Ο Πασχάλης Τερζής πριν ξεκινήσει την σταδιοδρομία του, ήταν ελαιοχρωματιστής στη Ρόδο και εκεί πραγματοποίησε τα πρώτα καλλιτεχνικά του βήματα σε υπόγεια μαγαζιά της Ρόδου. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ: 01 ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ 02 ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΛΑΝΕΥΤΡΑ 03 ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ 04 ΘΑ 'ΘΕΛΑ ΝΑ 'ΣΟΥΝ ΕΔΩ 05 ΤΟΥ ΒΟΡΙΑ Ο ΓΙΟΣ 06 ΑΣΤΑΤΟΣ 07 ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΕΣ ΜΟΥ 08 ΘΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΦΕΓΓΑΡΙ 09 ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΡΤΗ 10 ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΜΟΝΟ 11 ΕΝΝΕΑ ΟΓΔΟΑ 12 ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ 13 ΠΑΛΙΟΚΑΙΡΟΣ 14 ΡΩΤΗΣΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ 15 ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ 16 ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ 17 ΓΚΡΙΖΑ ΠΟΛΗ 18 ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ 19 ΕΠΙΦΥΛΛΑΣΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ 20 ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΑ 21 Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ 22 ΕΜΕΝΑ ΜΟΝΟ 23 ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ 24 ΓΙΑΤΙ ΦΕΓΓΑΡΙ 25 ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΤΕ 26 ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ 27 ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ 28 ΦΑΝΤΑΣΟΥ 29 ΑΚΟΥΩ ΒΗΜΑΤΑ 30 ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ 31 ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΑ 32 ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ 33 ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ 34 ΔΕΔΟΜΕΝΟ 35 ΦΕΥΓΩ ΧΩΡΙΖΩ 36 ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024