⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

Οι Μεγάλες Κυρίες του Λαϊκού Τραγουδίου | Non Stop Mix

 
Tracklist: 1. Μαρινέλλα - Μια Κυριακή (Live) 2. Μάκις Χριστοδουλόπουλος - Δεν Υπάρχει Ευτυχία 3. Βίκυ Μοσχολιού - Στάυρος Ξάρχακος - Τώρα Που Φεύγω Απ' Τη Ζωή 4. Πόλυ Πάνου - Μάριος - Τι Σου 'Κανα Και Πίνεις 5. Μαίρη Λίντα - Σε Πότισα Ροδόσταμο 6. Ρίτα Σακελλαρίου - Τα Λιμάνια 7. Σωτηρία Μπέλλου - Άναψε Το Τσιγάρο (Remastered) 8. Καίτη Γκρέι - Αξιοπρέπεια 9. Χαρούλα Λαμπράκη - Με Παρέσυρε Το Ρέμα 10. Τζένη Βάνου - Ψηλή Βροχούλα Έπιασε 11. Πίτσα Παπαδόπουλου - Αλλότινες Μου Εποχές 12. Δούκισσα - Και Μόνο Που Με Κοιτάς Λιώνω 13. Γιώτα Λύδια - Μέρα Νύχτα Μεθυσμένος - Τσιφτετέλι 14. Άννα Χρυσάφη - Δε Ρωτώ Ποια Είσαι 15. Άννα Χρυσάφη - Όμορφη Θεσσαλονίκη 16. Βίκυ Μοσχολιού - Στάυρος Ξάρχακος - Το Παρελθον Μου Το Βαρή 17. Μαίρη Λίντα - Μανώλης Χιώτης - Το Πλουσιόπαιδο (Live) 18. Ρία Κούρτη - Υπάρχει 19. Πόλυ Πάνου - Στον Πειραία Συννέφιασε 20. Μαρινέλλα - Άνοιξε Πέτρα (Live) 21. Βαγγέλης Κορακάκης - Πρώτο Φθινόπωρο 22. Αλεξάνδρα - Απόψε Μ' Εγκατέλειψες 23. Ρίτα Σακελλαρίου - Το 'Πες Και Το 'Κανες 24. Γιώτα Λύδια - Δύο Φωτιές 25. Χαρούλα Λαμπράκη - Έχω Ντέρτια και Καημοί 26. Καίτι Γκρεί - Ξέχασε Με 27. Ελένη Ρόδα - Το Ανθρωπάκι (Live) 28. Βούλα Γκίκα - Το Ομορφόπαιδο 29. Μάκης Χριστοδουλόπουλος - Άσε Με Να Σ' Αγαπάω 30. Πίτσα Παπαδοπούλου - Εγώ Να Δεις (Live) 31. Μπέμπα Μπλανς - Τα Πάντα Μου Εχάρισες 32. Βούλα Γκίκα - 12 Ξημερώνει 33. Σωτηρία Μπέλλου - Είμαι Ένα Παλιόπαιδο (Remastered) 34. Πάνος Γάβαλας - Η Ζήλια Σου 35. Τζένη Βάνου - Μινόρε Της Αυγής 36. Γιώτα Λύδια - Άλλος Τα Βρήκε Τα Κλειδιά 37. Βίκυ Μοσχολιού - Ο Φραγκούλης 38. Μπέμπα Μπλανς - Ούτε Τη Μάνα Μου Δεν Την Αγάπησα 39. Καίτη Γκρέι - Κατερίνα 40. Δούκισσα - Με Γέλασαν Μια Χαραυγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024