⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

Μάνα-Αποστόλης Κεμετζής

΄.

Στίχοι: Αριστείδης Μωυσιάδης
Μουσική-ερμηνεία: Αποστόλης  Κεμετζής
Animation:Δήμητρα Αμπράση

Θυμασαι μανα…
που το χερι σου κρατουσα
διπλα σου παντα με καμαρι περπατουσα

Θυμασαι μανα…
στην αγκαλια σου που χανομουν
μεσα της τιποτε αληθεια δεν φοβομουν

Θυμασαι μανα…
τις συμβουλες σου πριν βγω εξω
να προσεχω μην ιδρωσω να μην τρεξω

Θυμασαι μανα…
που χατιρι δεν μου χαλουσες
παντα μου εδειχνες το ποσο μ'αγαπουσες

Μανα θυσία, μανα λατρεια, μανα αγαπη
εισαι το προσωπο του θεου πανω στην γη
Μανα λατρεια, μανα θρησκεια, μανα αγαπη
εισαι το αστερι στην ζωη που μ’οδηγει

Θυμασαι μανα…
οταν πηγα στο σχολειο
την πρωτη μερα κλαιγαμε κι οι δυο

Θυμασαι μανα…
οταν πηρα το πτυχιο
ειδα στα βλεμμα σου το πρωτο μας αντιο

Θυμασαι μανα…
που μου ειπες να αντεχω
την μερα εκεινη που κοντα μου δεν θα σ’εχω

Θυμασαι μανα…
που σου θυμωσα πρωτη φορα μου
κανεις σου ειπα δεν θα σε παρει απο κοντα μου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024