⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

Σοφία Βέμπο (Καλό σου ταξείδι)Valse1947

Σοφία Βέμπο (Καλό σου ταξείδι)Valse1947.Συνθέτης: Γιαννίδης Κώστας

Στιχουργός: Σαββίδης Αιμίλιος.Από την μουσική συλλογή του Ν.ΣΔΡΕΓΑ.

Το τραγουδά η Σοφία Βέμπο σε δίσκους Columbia. Αναφέρεται στο "Ελληνικό Τραγούδι" Νοε 1947, "Ελληνικό Τραγούδι" Ιαν 1948, "Ελληνικό Τραγούδι" Μαρ 1948

Τα σχόλια και οι στίχοι είναι  από το αρχείο του αγαπητού μου κύριου Πάνου Μαυραγάνη captain-posi.blogspot.com  τον οποίο ευχαριστώ  ιδιαίτερα για την πολύτιμη βοήθειά του.Η παρτιτούρα είναι από την συλλογή του φίλου μου και (συνεργάτη) Νεκτάριου Αντωνιάδη, τον οποίο ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά του..στο καναλι του(DOBUTAN)...Ν.ΣΔΡΕΓΑΣ,

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ

Με το πλοίο που σε πήρε συλλογίσου

ταξιδεύει και η σκέψη μου μαζί σου

κι ο αγέρας που χαδιάρικα φυσά

ζωντανεύει τα όνειρά μου τα χρυσά.


Καλό σου ταξίδι κρυφή μου χαρά

αντίο στερνή μου ελπίδα,

τρελλός από θλίψη και δίχως φτερό

σου γράφω αυτή τη σελίδα.

 

Μην αργήσης να γυρίσης,

καλό σου ταξίδι κρυφή μου χαρά

αντίο στερνή μου ελπίδα.


Τι κι αν τώρα ξαναφεύγεις μακρυά μου

τι κι αν δε σε συγκινούν τα δακρυά μου.

Δε θα βρής σαν τη δική μου την καρδιά

και σε μένα θα γυρίσης μιά βραδυά

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024