⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

Σπάνια Τραγούδια του Ελληνικού Κινηματογράφου


01▶ ΓΟΡΓΟΝΑ – Μάνος Λοΐζος 02▶ 5000 ΨΕΜΑΤΑ – Γιώργος Ζαμπέτας 03▶ ΠΟΣΑ ΖΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ – Δήμητρα Γαλάνη 04▶ ΤΙ ΕΙΝ’ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ – Ρένα Βλαχοπούλου 05▶ ΑΦΟΥ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ – Μάγια Μελαγιά 06▶ ΣΤ’ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ – Μαίρη Λω 07▶ ΑΠΟΨΕ ΤΗ ΚΙΘΑΡΑ ΜΟΥ - Παραδοσιακό 08▶ ΔΩΣ’ΜΟΥ ΈΝΑ ΑΣΤΡΟ – Καίτη Καρέκλα 09▶ ΚΑΘΕ ΟΝΕΙΡΟ – Μαίρη Λω 10▶ ΑΓΑΠΗ ΜΗ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ –Λίτσα Σακελαρίου 11▶ ΚΛΕΙΣΕ ΣΙΓΑ ΤΗ ΠΟΡΤΑ – Έλενα Νικήτα 12▶ ΤΙ ΑΓΑΠΗ –Δήμητρα Γαλάνη 13▶ ΑΣΤΕΡΙ ΣΤΟ
ΠΑΡΑΘΥΡΟ – Μαρία Δημητριάδη 14▶ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΒΑΣΙΛΕΨΕ – Μάνος Κατράκης 15▶ ΧΙ ΧΙ ΧΙ – Γιώργος Κωνσταντίνου 16▶ ΣΤΟΝ ΎΠΝΟ ΜΟΥ – Άννα Φόνσου 17▶ ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ – Ρένα Κουμιώτη 18▶ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ 19▶ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΚΑΡΑΒΙΑ – Χαριτίνη Καρόλου 20▶ Ο ΠΑΡΙΣ ΚΑΙ Η ΕΛΕΝΗ – Γιώργος Κωνσταντίνου 21▶ ΠΛΥΘΗΚΑ ΜΕ ΑΝΘΟΝΕΡΟ – Ελένη Ανουσάκη 22▶ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ – Ρένα Βλαχόπουλου 23▶ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΩ – Καίτη Χωματά 24▶ ΈΧΩ ΣΤΗ ΠΟΡΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ – Ελένη Ανουσάκι 25▶ ΣΟΛΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ – Γιώργος Ζαμπέτας 26▶ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΡΟΔΟ – Δώρα Σιτζάνη 27▶ ΚΑΝΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ - Δώρα Σιτζάνη 28▶ ΤΟ ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟ – Πάνος Τζανετής 29▶ ΠΟΛΙΤΗΣ ΄Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ – Γιώργος Κωνσταντίνου 30▶ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ – Ρένα Βλαχοπούλου 31▶ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ – Δέσποινα Στυλιανοπούλου 32▶ ΦΥΓΕ ΛΟΙΠΟΝ – Ελένη Φιλίνη 33▶ ΣΩΤΗΡΗ ΜΟΥ- Ρένα Παγκράτη 34▶ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙ ΚΑΙ ΤΖΕΝΤΛΕΜΑΝ – Στάθης Ψάλτης 35▶ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ Ο ΚΑΗΜΟΣ – Νέλη Γκίνη 36▶ Τ’ΑΓΟΡΙΑ – Ελένη Φιλίνη 37▶ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ – Ρένα Βλαχοπούλου 38▶ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ – Νίκος Παπαθανασίου 39▶ ΟΙ ΆΝΤΡΕΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΜΟΥ – Μαρία Ιωαννίδου 40▶ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΔΕΝ Μ’ΑΓΑΠΑΣ – Ελένη Ερήμου 41▶ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΡΟΚ – Ρένα Παγκράτη 42▶ ΑΠΟΨΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΕΤΩ ΣΚΗΝΗ – Νίκος Παπαθανασίου 43▶ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ – Δέσποινα Στυλιανοπούλου 44▶ ΡΟΚ ΡΑΚΕΤΑ – Ρένα Παγκράτη 45▶ ΤΡΕΧΩ – Στάθης Ψάλτης 46▶ ΜΙΑ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑ ΑΓΑΠΗΣΑ – Ηλίας Λογοθετίδης 47▶ ΆΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΌΡΓΑΝΑ – Μίμης Χρυσομάλλης 48▶ Ο ΜΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΝΙΑ – Άννα Παπαγιωτοπούλου 49▶ ΘΑ ΖΗΣΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΟΥΛΙ – Τάσος Χαλκιάς 50▶ ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗ ΦΤΩΧΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ – Ηλίας Λογοθετίδης 51▶ Ο ΛΑΪΚΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ – Πάνος Κοντογιαννίδης 52▶ Ο ΠΕΝΗΝΤΑΡΗΣ – Γιώργος Κοντογιαννίδης 53▶ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ – Γιάννης Μπέζος 54▶ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ – Νένα Μεντή 55▶ ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΑΚΙ – Γρηγόρης Ψαριανός 56▶ ΒΡΕΧΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΑ ΜΟΥ – Γιάννης Μπέζος 57▶ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΈΝΑ ΠΑΙΔΙ – Νένα Μεντή 58▶ ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ – Παύλος Κοντογιαννίδης 59▶ ΑΣΤΕΡΩ – Πάνος Χατζηκουτσέλης 60▶ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΞΑΝΑ - Πάνος Χατζηκουτσέλης 61▶ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΛΕΞΗ – Γιάννης Μπέζος 62▶ ΠΑΛΙΟΜΕΣΟΦΟΡΙΑ – Τάσος Χαλκιάς 63▶ ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΟ ΣΤ’ΑΥΤΙ – Μιχάλης Παπαγιαννάκης 64▶ ΚΑΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ – Ελένη Γερασιμίδου 65▶ ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ – Γιάννης Μπέζος 66▶ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΜΗ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ – Ελένη Κωνσταντίνου 67▶ ΑΣΤΟ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ – Μίρκα Παπακωνσταντίνου 68▶ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ – Μίμης Χρυσομάλλης 69▶ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΜΠΟ ΤΟ ΜΠΡΑΖΙΛΕΡΟ - Μίρκα Παπακωνσταντίνου 70▶ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ – Τρίο Μορένο 71▶ ΕΛΑ ΦΡΕΓΑΤΑ ΜΟΥ ΕΛΑ ΚΥΡΑ ΜΟΥ – Δέσποινα Στυλιανοπούλου 72▶ ΜΑΥΡΟΜΑΛΟΥΣΑ ΚΟΠΕΛΙΑ – Καίτη Χωματά 73▶ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΑΜΑΡΤΙΑ – Χριστίνα Μαραγκόζη 74▶ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ – Κώστας Μάντζιος 75▶ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ – Τα Παιδιά Απ’τη Πάτρα 76▶ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ’ΡΘΕΙΣ – Ρένα Βλαχοπούλου 77▶ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ – Κώστας Βουτσάς 78▶ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ – Γιώργος Πάντζας 79▶ ΕΛΑ ΝΑ ΓΥΜΝΩΘΟΥΜΕ ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ – Στάθης Ψάλτης 80▶ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΤΗ ΒΡΩ – Νέλη Γκίνη 81▶ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΗ – Ρένα Παγκράτη 82▶ Ο ΑΓΚΑΛΙΤΣΑΣ – Νίκος Παπαναστασίου 83▶ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ – Μάγια Μελάγια 84▶ Ο ΤΣΙΤΣΙΟΛΙΝΟΣ – Σωτήρης Μουστάκας 85▶ ΔΩΣ’ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ – Ελένη Φλίνη 86▶ ΒΑΣΙΚΑ – Ρένα Παγκράτη 87▶ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗ – Σταμάτης Γαρδέλης 88▶ ΑΣ ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ – Ρένα Βλαχοπούλου 89▶ Η ΡΟΚΑΔΙΚΗ ΑΘΗΝΑ – Ρένα Παγκράτη 90▶ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ - Δέσποινα Στυλιανοπούλου 91▶ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΟΧΑ – Ρένα Παγκράτη 92▶ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ – Νίκος Παπαναστασίου 93▶ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – Γιώργος Ζαμπέτας 94▶ ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ – Αλέκος Αναστασιάδης 95▶ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΝΑ ΜΗ ΖΕΙ – Γιώργος Ζαμπέτας 96▶ ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ – Ντόρα Γιαννακοπούλου 97▶ ΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ – Βίκυ Μοσχολιού 98▶ ΣΥΡΤΑΚΙ ΘΑ ΧΟΡΕΨΩ - Μανταλένα 99▶ Ο ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ – Γιώργος Ζαμπέτας 100▶ ΣΥΡΤΑΚΙ DANCE – Γιώργος Ζαμπέτας / Μανταλένα 101▶ Ο ΓΙΓΑΣ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ – Γιώργος Ζαμπέτας 102▶ ΑΝ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ – Πάνος Τζανετής 103▶ ΑΛΗΤΗ – Ελένη Ροδά 104▶ ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΕΡΩΤΙΑΡΗΣ – Γιώργος Ζαμπέτας 105▶ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ – Έλενα Κυρανά

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024