⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

100 Χασάπικα | Non Stop Mix

.
Tracklist: 1. Α. Ιακωβίδης - Φραγκοσυριανή 2. Σ. Καζαντζίδης - Το Αγριολούλουδο 3. Σ. Μπέλλου - Λίγα Ψίχουλα Αγάπης Σου Γυρεύω 4. Ρ. Κουμιώτη - Δώσε Μου Το Στόμα Σου 5. Γ. Ανδρεάτος - Χτες Το Βραδυ Στην Ταβέρνα 6. Γ. Κοινούσης - Άνθρωποι Είμαστε 7. Γ. Πουλόπουλος - Καμαρούλα Μια Σταλιά 8. Κ. Μακεδόνας - Μαργαριτάρια 9. Π. Πάνου - Μια Νύχτα Στο Πασαλιμάνι 10. Δ. Ευσταθίου - Η Δουλειά Κάνει Τους Άντρες 11. Σ. Διονυσίου - Μπορεί Να Έφυγες 12. Γ. Πουλόπουλος - Μια Φορα Μοναχα Φτάνει 13. Αλεξάνδρα - Η Μοδιστρούλα 14. Α. Ιακωβίδης - Θεσσαλονίκη Μου 15. Γ. Πουλόπουλος - Τι Όμορφη Που Είσαι Όταν Κλαις 16. Β. Μοσχολιού - Η Ταμπακιέρα 17. Π. Φώσκολος - Δεν Έχει Δρόμο Να Διαβώ 18. Γ. Μητσάκης - Η Θάλασσα Του Πειραιά 19. Δ. Γκόγκος - Σαν Μαγεμένο Το Μυαλό Μου 20. Γ. Δημητράς - Ο Επιπόλαιος 21. Γ. Πουλόπουλος - Άμαξα Μες Στη Βροχή 22. Γ. Θυμάκης - Ο Πασατέμπος 23. Ελένη Ροδά - Μας Πήγανε Πλημμέλημα 24. Σ. Παγιουμτζής - Τι Σου Λέει Η Μάνα Σου Για Μένα 25. Γλυκερία - Τι Γλυκό Να Σ' Αγαπούν 26. Αλίκη Βουγιουκλάκη - Αγάπη Μου Αγάπη Μου 27. Β. Μοσχολιού - Τι Έχει Και Κλαίει Το Παιδί 28. Γ. Πουλόπουλος - Γειτονάκι Μου 29. Γ. Μαργαρίτης - Αν M' Αξιώσει Ο Θεός 30. Μαριώ - Τι Σήμερα, Τι Αύριο, Τι Τώρα 31. Γ. Ξηντάρης - Αγγελοκαμωμένη 32. Πρόδρομος Τσαουσάκης - Άδικα Με Κατακρίνουν 33. Σ. Καζαντζίδης - Ο Αντώνης Ο Βαρκάρης 34. Ευδοκία - Νύχτα Ονειρομάνα 35. Γ. Πουλόπουλος - Αυτοί Που Μένουν Κι Αυτοί Που Φεύγουν 36. Γλυκερία - Όμορφη Θεσσαλονίκη 37. Ρεμπέτικη Κομπανία - Να Γιατί Περνώ 38. Μανώλης Μητσιάς - Αχάριστοι 39. Π. Πάνου - Απ' Τις Ζέας Το Λιμάνι 40. Γ. Πουλόπουλος - Να 'Χa Τι Δύναμη 41. Σταύρος Μιχαλόπουλος - Το Σακάκι Μου Κι Αν Στάζει 42. Σ. Μπέλλου - Ζούσα Μοναχος Χωρίς Αγάπη 43. Περικλής Περάκης - Μποέμισσα 44. Πάνος Γαβαλάς - Χαλάλι Ότι Έδωσα 45. Β. Μοσχολιού - Δειλινά 46. Γιώτα Βέη - Κάθε Βραδυ Πάντα Λυπημένη 47. Γ. Πουλόπουλος - Μη Μου Θυμώνεις Ματια Μου 48. Σ. Παγιουμτζής - Όλα Για Σένα Κούκλα Μου 49. Μιχάλης Βιολάρης - Όνειρο Απατηλό 50. Σ. Μπέλλου - Όταν Πίνεις Στην Ταβέρνα 51. Γ. Κυριαζής - Εγώ Θέλω Πριγκιπέσα 52. Αλεξάνδρα - Κάθε Βραδυ Θα Σε Περιμένω 53. Γ. Πουλόπουλος - Μην Του Μιλάτε Του Παιδιού 54. Γλυκερία - Θα Παο Εκεί Στην Αραπιά 55. Πάρις Ευσταθίου - Σβήσε Το Φως Να Κοιμηθούμε 56. Ελένη Κλάδη - Σήκω Χόρεψε Συρτάκι 57. Γ. Κυριαζής - Όλοι Οι Ρεμπέτες Του Ντουνιά 58. Σταύρος Μιχαλόπουλος - Στου Μπέλαμι Το Ουζερί 59. Ρ. Κουμιώτη - Το Καινούριο Μου Φεγγάρι 60. Αλέκος Χάλας - Του Άντρα Του Πολλά Βαρύ 61. Σ. Μπέλλου - Βαγγελιώ Δεν Είσαι Εντάξει 62. Χ. Νικολόπουλος - Βουνό Με Το Βουνό Δε Σμίγει 63. Β. Μοσχολιού - Μα Είναι Και Θεός 64. Μιχάλης Ντελής - Καραβοτσακίσματα 65. Πάνος Γαβαλάς - Τα Μεγάλα Φώτα 66. Σ. Μπέλλου - Παίξτε Μπουζούκια 67. Ελένη Τσαλιγοπούλου - Συ Μου Χάραξες Πορεία 68. Γ. Πουλόπουλος - Θα Πιο Απόψε Το Φεγγάρι 69. Μπάμπης Γκολές - Θέλω Να Πάψεις Να Γελάς 70. Δ. Γκόγκος - Νυχτερίδα 71. Μιχάλης Μενιδιάτης - Παράνομη Αγάπη 72. Αλεξάνδρα - Το Μονοπάτι 73. Ελένη Ροδά - Το Ανθρωπάκι 74. Μιχάλης Παπαζήσης - Τις Αμαρτίας Το Στρατοί 75. Γ. Λαύκας - Το Χρήμα Δεν Τον Λογαριάζω 76. Σ. Μπέλλου - Κοκκινιώτισσα 77. Καίτη Ντάλη - Το Παιδί Του Δρόμου 78. Μπάμπης Γκολές - Θέλω Σπίτι Και Λεφτά 79. Απόστολος Νικολαΐδης - Κι Εσύ Δεν Έχεις Μπέσα 80. Β. Μοσχολιού - Το Τελευταίο Τραμ 81. Καίτη Ντάλη - Σκότωσε Με (Το Μαχαίρι) 82. Σ. Μπέλλου - Μεγάλο Πόνο Μου 'Βαλες 83. Α. Ιακωβίδης - Η Μπαμπέσα 84. Μπάμπης Γκολές - Θα Παο Σε Κουρσάρικα 85. Σ. Καζαντζίδης - Βρε, Σαν Τα Χιονια! 86. Β. Μοσχολιού - Χαράμι 87. Γ. Ζαμπέτας - Χασάπικο Με Μπαγλαμά 88. Σ. Μπέλλου - Το Νυχτοπούλι 89. Γ. Κουλαξίζης - ορέψτε Όλοι Μαζί Χασάπικο 90. Μπάμπης Γκολές - Κλαίω απαρηγόρητα 91. Α. Ιακωβίδης - Μάρκος Ο Συριανός 92. Σ. Μπέλλου - M' Έχεις Κάνει Σαν Κουρέλι 93. Γ. Σταματίου - Πολιτικο Χασάπικο 94. Π. Τιτάκης - Ματια Βουρκωμένα 95. Μίκης Θεοδωράκης - Ζορμπάς 96. Τάκης Λαβίδας - Χασάπικο Νυχτερινό 97. Μπάμπης Γκολές - Δεν Πρόκειται Να Παντρευτώ 98. Χ. Νικολόπουλος - Δείξτε Μου Έναν Άνθρωπο

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024