⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

Επιλογές απο παλιά τραγούδια

.

 1-Γούναρης Νίκος - Γυναίκα σκάρτη-Πλάφ και πλούφ-Ένα βράδι πού βρεχε
2-Γούναρης Νίκος - Ο κόσμος άλλαξε-Όταν γελάς-Γλυκά μου μάτια
3-Κορώνης Φίλανδρος-  Το μονοπάτι-Το ταγκό το ωραιότερο του κόσμου
4-Κορώνης Φίλανδρος- Άσπρες κορδέλες -Μανίτσα μου-Γειά σου
5-Κορώνης Φίλανδρος- Αυτά τα μαύρα μάτια-Αγάπης λόγια-Μενεξέδες και ζουμπούλια-Πάει το πουλί μου πάει
6-Κορώνης Φίλανδρος- Έλα μιά νύχτα να αλητάψουμε-Πιπίτσα-Ρίνα Κατερίνα
7-Κορώνης Φίλανδρος- Λίγα λουλούδια-Είμαι ερωτευμένος με τα μάτια σου-Ριρί Ριρίκα-Εσύ τα φταίς
8-Κορώνης Φίλανδρος- Μοναξιά-Ξαναγύρισε κοντά μου-Αγάπες και λουλούδια
9-Κορώνης Φίλανδρος- Στης Πλάκας τις ανηφοριές-Παίξε Πλακιώτικη κιθάρα-Ακρόπολη Πλάκα
10-Κορώνης Φίλανδρος- Στο Ζάπειο μιά μέρα-Η Κική και η Κοκό-Η καρδιά μου χτυπά γιά σας-Όλο γέλιο και χαρά
11-Κορώνης Φίλανδρος- Το τράμ το τελευταίο-Παλιοζωή παλιόκοσμε-Ο τραμπαρίφας
12-Παρίτση Καίτη - Καλό σου ταξίδι-Γειά σου-Όπου κι αν πας θα θυμάσε-Αντίο Αθήνα Θεσσαλονίκη έχε γειά
13-Τρίο Μπριλάντε - Λες και ήταν χθές-Πάμε μιά βόλτα στο Φαληράκι-Στο στόμα στο στόμα
14-Κανελλίδου Αλέκα - Θ'αρθω μιά νύχτα με φεγγάρι-Σ'αγαπώ και μ'αρέσει-Θέλω κοντά σου να μείνω-Διπλός γλυκός καυμός

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024