⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΡΕΜΠΕΤΕΣ (Β' ενότητα15 βίντεο)


ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (B' ενότητα)


Μοσχονάς- Περπινιάδης-Πριν το χάραμα μονάχος




Που να βρω γυναίκα να σου μοιάζει - Mπάμπης Γκολές




Καζαντζίδης - Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ




Η Άμαξα Μες Τη Βροχή (Μπιθικώτσης Γρηγόρης)




Μανώλης Χιώτης, Μαίρη Λίντα - Ηλιοβασιλέματα




Μ ΝΙΝΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΤΑΝ ΚΛΑΙΣ




Το Κορίτσι, Θέλει Θάλασσα ( Τραμπαρίφας ) - Μπέλλου Σωτηρία / Μπίνης Τάκης / Τατασόπουλος Γιάννης




Ο Καϊξής-Χατζηχρήστος Α. Χατζηχρήστος Ε. Βαμβακάρης Μ.




ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ ΕΛΕΝΗ ΚΩΤΣΟΓΛΟΥ ΤΟ ΤΡΕΛΛΟΚΟΡΙΤΣΟ 1955




Βαδίζω και παραμιλώ - Ρεπάνης - Χρηστακης - Θυμη




05.Ο ΚΑΨΟΥΡΗΣ-ΜΟΣΧΟΝΑΣ ΣΤΕΛΑΚΗΣ




ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ - ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ




Ο Μπάρμπας Θωμάς (Μπιθικώτσης Γρηγόρης)




Καζαντζίδης - Ένας μάγκας στο Βοτανικό




ΤΟ ΒΟΥΝΟ - ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ




Που να βρω γυναίκα να σου μοιάζει (στίχοι)
Πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει,
να 'χει μάτι που καρδιά να σφάζει,
να 'χει το καμάρι σου κι όλη αυτή τη χάρη σου
και τη βελουδένια την ελιά σου.
Να 'χει το καμάρι σου κι όλη αυτή τη χάρη σου
πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει.

θα σου δώσω πλούτη κι αν γυρέψεις,
μη με διώχνεις θα με καταστρέψεις,
πάρε με στα χέρια σου, τ' άσπρα περιστέρια σου
την καρδιά μου μ' άλλην δε θ' αλλάξεις.
Πάρε με στα χέρια σου, τ' άσπρα περιστέρια σου
πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει.

Πες πως μ'αγαπάς κι ας είναι ψέμα,
ρίξε μου κουκλί μου ένα βλέμμα,
μη μ' αφήνεις μόνο μου, γιάτρεψε τον πόνο μου
πλούτη και αν δεν έχω τι πειράζει.
, γιάτρεψε τον πόνο μου
πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΝΥΧΤΑ ΣΤΑΣΟΥ, 6/4/2024